No time left

Har inte haft tid att blogga idag, ibland får ni vara med på att inläggen kommer såhär mot kvällen då jag brukar ha fullt upp på dagarna.
.
Om planerna går som dom ska imorgon så kommer jag nog inte ha så mycket tid att blogga då heller, ska till stallet direkt efter skolan och sen träna halv 5, sen fort hem och duscha och fixa mig och sedan ska jag vara med några härliga människor och grilla! Sen kommer jag sova hos Matilda och nästa dag ska vi kolla på drag-race!
.
Har hört med Louise om hon vill rida Emigrant på lördag med, han skulle behövas ridas igenom lite. Så det skulle vara toppen om hon kunde det! Han behöver lära sig från lite kunnigare sida med.
Louise och Emigrant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0