känner mig säker

passet

Emigrant stod i går och hade därför lite överskottsenergi idag, inte så väldigt mycket utan det var mest bara bra energi då han orkar mycket mer då. Vi hoppade ett litet hinder och det var mycket galopp, han busade en eller två gånger efter hindret men det var bara när han kom in fel och då tyckte han nog att det kändes lite konstigt.
.
Jag känner mig mycket mer säkrare på honom nu än vad jag gjorde förut, det känns som om jag börjar hitta knapparna på honom! Riktigt kul :)
.
Bilder från passet
han kom in lite högt över men visst kan han hoppa allt!



Emigrant stod så snällt när lillebror Izak var fram och lyckligt borstade på honom!
Han får ju rena ben varje fall!haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0