ingen hopptävling ännu.

Vissa brukar ofta fråga mig om jag inte ska tävla med Emigrant snart (i hoppningen) i bara en lokal eller så.. Svaret på det är väldigt enkelt, Emigrant är inte redo.
.
Man ska aldrig tävla om det inte känns rätt och jag kommer inte starta en enda tävling förs en Emigrant är redo. Vi har inte ens hoppat en komplett bana ännu så det skulle vara helt fel att häkta ut till en tävling just nu. Då kan det bara bli fel och då kommer antagligen det sätta sig i hans huvud tills nästa gång.
.
Så jag kommer starta en tävling med honom när det känns bra, även om det är en liten klubb tävling på 40cm så är han inte redo.
.
Sen är Emigrant mycket mer i inom dressyr så vi kommer nog starta någon klubb tävling i sommar.
vintras

Kommentarer
Postat av: agnes

sv; Visst är det sött :)

2011-05-04 @ 21:15:50
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0