idag

Hej, kom nyss hem från idrotten. Vi var ute och sprang i spåret, kändes jätte bra och jag var riktigt sugen på att springa ur mig lite grann. Halvvägs så kommer några killar i klassen och kastar in mig i skogen så jag fick håret och kläderna full med barr och kvistar, blev riktigt irreterad så då hade jag inte alls nå lust att springa längre.. haha
.
Runt kl 3 drar jag till stallet och ridet, ska försöka komma ihåg att ta lite bilder med. Sen kl 6 är det marknad på skolan och jag ska stå vid grillen! Mumsiga hamburgarna kommer bli när det är jag som ska grilla dom ;)
höstas
haha snyggt, ingen slemmrem och inga stövlar.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin bild! :)

2011-05-04 @ 12:42:32
URL: http://dressyrvshoppning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0