hinder

Det jag har pysslat med hela dagen är att måla bommar. Det tog en himla tid men jag var tvungen att vara väldigt noga så då tog det ju sin tid såklart. Det vart varje fall väldigt bra! Pappa ska bygga dom två sista hinderstöden imorgon med och på måndag kommer antagligen hällorna. Så nästa vecka kommer 4 hinder vara helt färdiga för att användas! Vi ska även göra två grindar.
Så ser bommarna ut, 4 vit/röda, 2 vit/gröna och 2 vit/gula
Hinderstöden
Ska bli så himla skönt att ha tillgång till hinder på banan! Nu är det bara att träna hur jag vill och när jag vill.

Kommentarer
Postat av: Sofia - RACEHORSES

Det känns alltid lite extra proffsigt när man målat hindrena själv :D

2011-05-15 @ 19:52:25
URL: http://jockeylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0