har haft annat för mig

Förlåt för dålig uppdatering i helgen, men ibland så går annat före att blogga. Som att ha kul!
I fredags åkte jag som sagt och spelade kubb och var med folk, vi tände även en brasa och satt vi den och pratade och lyssnade på musik vid stranden. Så det var väldigt mysigt!
Bild från i fredags

Igår hade Emigrant vilo-dag, åkte till stan på morgonen och fick med mig bikini-underdel, en topp till skolavslutningen och en t-shirt hem.
.
Sen fixade jag mig lite fort hemma och åkte in till stan igen och grillade i bolongen med Linus och Matilda. Själv grillade man köttbullar ;) Haha, det var faktiskt jätte gott! Vi åte jordgubbar med choklad med, MUMS! Vi drog sedan hem till mig och bakade scones och drack te! Sedan ut igen och kikade omkring lite.
Bild från grillningen i bolongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0