dusch

Eftersom att det inte gick att ladda upp bilder igår så gör jag det nu istället!

Det har kommit så mycket flugor nu så när jag kom till hagen så såg det ut såhär..
han hade alltså skakat så mycket på huvet för att få bor alla flugor så grimman hade åkt på sne, haha stackarn! Han fick varje fall ha sin flugluva sen istället.
.
Efter ridpasset så var emigrant väldigt svettig så då duschade jag av honom för första gången. Han är inte duschad under hela tiden jag haft honom eftersom att det vart vinter. Så det behövdes! Han var jätte duktig och tyckte nog att det var rätt skönt endå.
Vi tog även lite andra bilder idag!
Det är meningen att ni ska kolla på Emigrant och in på mig,
jag gör jämt något på bild som gör att det inte ser bra ut! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0