dressyr program

Dagens pass
Idag var Emigrant väldigt dryg i början, han stretade emot och ville inte jobba. Emma red General samtidigt så jag fick lite tips av henne och han blev snabbt mycket bättre.
.
Jag provade att rida ett helt dressyr program på honom idag, förut har han inte orkat i galoppen och ja..Han har inte orkat ett helt program helt enkelt! Men idag gick det kanon bra, han orkade hela programet utan problem och hade en fin form hela tiden. Han känns redo för tävling nu faktiskt! Har siktat in mig på KM på klubben då det känns som en bra "första tävling" på ett ställe där han känner igen sig lite bättre.
.
Det enda jag behöver träna på är fattningarna och volterna. Sen kan det nog bli riktigt bra!
fick bli denna bild som jag bjöd på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0