dagens pass

passet 40 min

Idag var Emigrant lite jobbig i början av passet, han kändes inte alls kul att rida.. Men efter lite mjukgörande övningar i trav så släppte det fort och han blev genast sig själv igen. Han behöver lite övertalning om man vill få fram hans riktigt fina sida, annars kommer han bara köra med än (jag har lärt mig det nu).. Haha, ponnyn har humör!
.
Varje fall så galopperade jag i båda varven, först var han hyffsat fin men han hade bra galopp. Jag tog en liten skritt paus och sedan galopp igen, den gången var han mycket mycket bättre! Han mjuknade rejält och hade fin form.
.
Sedan travade och skrittade jag av, kändes jätte bra!
.
BILDER FRÅN IDAG
i hagen




i stallet


fina♥
trött lillpojk efter passet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0