dagens händelse

Emigrant är lite rädd för gräsklipparen, den ser ut ungefär såhär
och den låter ganska mycket. När jag skulle gå ut med honom till hagen så klippte Hasse gräset och Emigrant gick väldigt på tå bredvid mig. Det kommer in en liten sten eller något liknande i gräsklipparen så det smäller högt och Emigrant som var laddad till tusen flyger iväg och jag tappar honom, han kutar in i sin hage och skenar som en besatt med grimskaftet flygande efter sig.
.
Här står Emi och General, Emigrant låtsas som om inget har hänt och äter sitt kära gräs.
svettig efter passet är han med! haha :D

Sen när jag skulle göra Emigrants burkar så skulle jag öppna havre hinken. Och vad hittar jag där? Jo en mus! Jag skulle precis ta ner handen och då hör jag hur något hoppar omkring i hinken, blev livrädd. slängde ner en burk i hinken som den frivilligt gick in i och släppte sedan iväg den.
Här hoppar den besatta musen upp på väggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0