värme, kära värme

Dagens ridpass, VARMT

Idag var Emigrant väldigt slut, fast än att han vilade dagen innan men värmen tar på så det är förmodligen därför. Vi red inte så länge då det bara är taskigt mot honom när det är så varmt, han var varje fall fin.
.
När vi skrittade av så ville min lillebror Izak på hela 3 år prova rida, och visst fick han det!
Han tyckte det var jätte kul och han upprepade hela tiden att det var väldigt högt men jätte roligt! haha sötnos. Emigant var super cool och gjorde ingenting, jag tror han känner av att han är liten faktsikt! Emi blir alldeles till sig när det kommer små barn, han tycker dom är jätte roliga :D
.
Emigrant i hagen efteråt

Kommentarer
Postat av: Elin Skytt

Men vilken cooling :)



Och det är du med puman! Så duktig.. jag blir riktigt imponerad!! :)

Kram "faster"

2011-06-10 @ 12:57:11
Postat av: Elin Skytt

Men vilken cooling :)



Och det är du med puman! Så duktig.. jag blir riktigt imponerad!! :)

Kram "faster"

2011-06-10 @ 13:01:12
Postat av: Niklasmathilda

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-10-25 @ 08:04:23
URL: http://niklasmathilda.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0