vad föredrar du?

Angående ridstövlar..
Vad gillar du? Snörade, Cavallo, Tretorn, stilrent eller flashigt? hopp eller dressyr?

Själv tycker jag att det snyggaste är det stilrenaste.. Ett par enkla svarta som endå är snygga! Skulle kanske kunna tänka mig ett par svarta tretorn till hoppningen men när stövlarna blir vita och orangea så tycker jag att det börjar spåra ut..  Sen är det ju såklart olika från person till person men jag skulle inte kunna tänka mig det!
.
Sen tycker jag att man kan dela upp hopp stilen med dressyr stilen, det ser inte bra ut när någon med ett par röda tretorn kommer in på dressyrbanan eller när nån med lackade cavallo kommer in på hoppbanan. Eller, det är ju klart att det funkar med cavallo till hoppning men ni förstår nog vad jag menar..?
.
Eftersom att jag är intresserad i både dressyr och hoppning så har jag ett par stövlar som funkar i både och. Ett par från mountain horse
Dom är jätte sköna och jag är super nöjd med dom!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gillar snörade mountain horse och svarta tretorn :)

2011-06-08 @ 17:21:54
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0