jag klarade det!

Hemma från skolan nu och vet ni vad? idag var det sista riktiga skol dagen i åttan,JAA!
Är ledig nu tills på tisdag (5 dagar).
.
Tisdag: Börjar 9.00-13.00, cykling med klassen
Onsdag: Börjar 9.00-14.00, museum med kalssen
Torsdag: Börjar 10.30-13.00, stranden och bad med klassen
Fredag: Börjar 8.00-?, säger hejdå och kollar på när niorna spelar brännboll mot lärarna.
.
Så det låter väl som en helt okej vecka ändå? Och sen är det ju faktiskt
SOMMARLOV!!!


Medan jag håller på så kan jag även berätta att jag åker utomlands till Barcelona den 17 Juni så då
kommer bloggningen ligga nere i 4 dagar. Men sen är jag igång som vanligt igen!

Härliga Härliga stad :D

Ska även berätta att Emigrant vilar idag och att ikväll ska jag mysa med mina härliga vänner!

Kommentarer
Postat av: Elin

Har avslutning på onsdag :D

2011-06-01 @ 22:03:20
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0