hej hej!

Igår åkte jag till Matilda och mös med smält choklad, banan, jordgubbar,
stearinljus och te ute på hennes altan!
riktigt mysigt var det
Men sen när jag skulle hem så missuppfattade vi tabellen så den sista bussen hade tydligen gått för två timmar sedan så då fick jag sova hos Matilda istället.
.
Idag vaknade av att mamma ringde kl 9 och jag var sjukt trött, hade inte sovit så många timmar jag själv hade önskat så var rätt så slut om man säger så. Mamma hämtade mig och vi åkte till stallet och mockade och fixade där sedan har jag bara legat här i sängen och tagit det lungt.
.
Ikväll blir det antagligen fiske om planerna går som dom ska. Önskar på att få napp denna gång varje fall, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0