en liten båt

Idag åkte jag till stallet på morgonen, var där i ca 2 timmar och sedan hem igen. Då hjälpte jag till med att lägga min båt i vattnet, jag har faktiskt en egen liten båt som jag är väldigt glad över!
.
Sen har jag fixat med den hela dagen, den funkade bra och imorgon ska jag, Matilda och Linus ta en sväng med den till kläcken som man bara kan åka båt till. Det är en jätte fin och super mysig strand! Så då ska vi grilla och kanske bada? Skulle bli fint väder så varför inte! 
.
En bild på båten min


Som sagt så ska jag åka med någa kompisar till kläcken imorgon, sen ska jag rida på förmiddagen så det kommer nog bloggning nån snabbis där i mellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0