Det är bara vi som någonsin kommer förstå oss på detta

Glöden som finns mellan två varelser
Kärleken som kommer flöda
Smärtan som kommer svida
Suget som gör att du inte kan släppa taget
Styrkan som kommer göra er oslagbara
Glädjen som kommer sprudla
Sorgen som vi alla få leva med
Lusten som kommer göra att ni vill ha mer
Lyckan som alltid finns där
Viljan som kommer och går
Förlusten som kommer göra er starkare
Stoltheten som du kommer uppleva när du insett vad ni har åstadkommit
jag förstår inte,varför hej, hejdå fan 
Dessa bilder ger mig alla möjliga kännslor, minnen som har förändrat mig, och mitt liv

Kommentarer
Postat av: My Karlsson

Hejsan Jag heter My Karlsson och det är vi som köpte Cummin och såg din blogg på honom av ren slump och tänkte bara säga att han mår super och är en riktigt glad ponny.

Om du skulle vilja veta något eller så, så kan du mejla om du vill:

[email protected] Mvh My :)

2013-03-20 @ 23:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0