därför bloggar jag..

Många bloggar ju fär olika anledningar.. (om vi ta häst bloggar som exempel då..) Vissa för att visa upp sin häst, vissa för att få hög statistik och många läsare, vissa för att tävla mot andra bloggar och som jag för kul skull och för att skriva av mig.
.
Jag bloggar som sagt för att det är kul och för att jag har så mycket att berätta om min lille bus. Det skulle vara lite onödigt att göra 100 statusar på facebook då alla inte bryr sig så varför inte ha en blogg? + att jag alltid har älskat att skriva historier och berätta saker.
.
Så dom som vill läsa min blogg får ju göra det, dom som inte tycker om den behöver inte läsa den. Det är för min egen del. Sen är det ju alltid lite extra kul att blogga om man har en fin häst/ponny att visa upp och jag tycker ju såklart att min ponny är världens finaste :) Vilket nog alla som har egen häst gör

Varför bloggar du?

Kommentarer
Postat av: bella

http://missbella.webblogg.se/2011/june/sondag-akta-karlek.html



Är hon inte söööööt? :)

2011-06-20 @ 21:23:15
URL: http://missbella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0