cummin

kikade runt lite på youtube och provade söka efter min förra ponny Cummin.
usch vad jag saknar honom.. hade honom i tre år från att jag var 9.
.
Varje fall så fick jag fram ett klipp där han var med på några bilder, det var massor med bilder på stallet där han står som är en stor klubb där dom ha ridläger med stora hagar och fina skogsvägar över fjällen. Han står i järvsö och han ser ut precis som när jag köpte honom, lurvig, långhåig och en riktig liten skogsmulle! Det passar honom verkligen och han verkar trivas :)
.
printade bilder
Jag ville vaa 100 % säker på att det var han för man vet ju aldrig, men i eftertexten stod det "melina & Cummin" så visst var det han!
.
Vet dock inte om dom har kvar honom nu, skulle lätt kunna köpa tillbaka honom och ha både Cummin och Emigran!

Kommentarer
Postat av: sandra

hej!

Är detta Cummin e: möllans castro u: Lojstas kardemumma?? Uppfödd av jennie hansson från Hallstavik? Letar efter min gamla sötnöt som stod hos mig från nyfödd till 3åring :) MVH Sandra

2011-06-15 @ 20:52:07
Postat av: Johanna

hej du! :D Jag rider regelbundet på Järvsö ryttargård och hade Cummin som favorit ett tag, han är sjukt mysig! ;) Synd bara att han är så liten.. Du kan mejla mig eller nått så kan jag berätta mer :D

2011-08-14 @ 00:42:23
URL: http://travcheyerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0