barcelona och sommarvila

Igår hade jag inte tiden och lusten till att blogga, var ute och fiskade men fick inge fisk.. haha! Men det var mysigt varje fall :)
.
Idag ska jag, Linus och Matilda åka in till stan och ta en fika. Sen får vi se vad  resten av dygnet har att bjuda på. Så ni får stå ut med att det kanske inte blir mer än 2-3 inlägg om dagen nu på sommaren, jag kommer förmodligen blogga på kvällen eller såhär runt 12 tiden på dagen med.
.
På fredag åker jag till barcelona så då ligger bloggningen nere tills på onsdag. Sedan kör jag igång som vanligt igen då! Emigrants sommarvila börjar då med, han kommer som sagt bara vila i 2 veckor då han kommer gå så lite på vintern då det är svårare att rida. Men det är olika från häst till häst hur man gör med vila.
men det blir bra för honom! Så blir han fräsch och fin sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0