2833875 Testar mobilblogg!

2833875 Testar mobilblogg!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej jag vet inte om du bryr dej så mycket längre och sen vet jag heller inte om du kollar in något på din blogg men sommaren 2013 var jag på Järvsö ryttargård och Cummin ( din förra ponny tror jag)står kvar och trivs mycket bra,tjejen som hade honom då blev nästan av bockad när han fick sina bus ryck,jag och tjejen som hade honom (Jill) skulle byta då jag har flera egna hästar och är van vid sånt där men sen så fick Jill hjälptyglar som hjälpte ,han ä så fin och glad all the time,om du vill ha mer info eller bilder så kan du maila mej eller kika mej på nathalie.hedenberg mvh natta

2014-05-22 @ 17:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0