så ligger det till..

Hej! Dagens dåliga uppdatering är pga att jag direkt efter skolan skyndade mig till stallet och fixade och red, sen efter det duschade och fixade jag mig och skyndade till skolan igen för det var öppethus och jag skulle sälja fika.. Men vi slutar 11 på fredag då istället så det var ju värt det! Det slutade kl 7 så efter det så kikade jag på ett glee avsnitt som jag hade missat och nästa avsnitt gå ikväll så jag var tvungen och se det! Är helt galen i Glee.. Snart ska jag varje fall plugga lite snabbt till engelska provet som är imorgon så det blir inte så mycket mer uppdatering för idag.
.
Imorgon ska jag faktiskt pierca naveln, spännade! Har tid halv fem så åker hem direkt efter det och sedan vidare mot stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0