presentation

Hej! Jag tänkte ha en liten kort presentation om mig själv. Först och främst tänkte jag berätta att jag har bloggat förut påen blogg som hette "pahastensrygg" tillsammans med Julia. Men jag bestämdemig för att skaffa en egen häst-blogg så det är här ni hittar mig nu!
.
Jag heter Frida Johansson och jag är 15 år. Jag har alltid haft häst-intresse, Emigrant är min fjärde ponny som jag har haft i lite mer än ett halvår nu. Innan Emigrant har jag haft en galen ponny, en ungponny, ett hett sto, och nu Emigrant på 4 år. Jag var nio när jag fick min första ponny och innan dess har jag ridit mina mostrars hästar (jag har 4 stycken) Sara,Louise,Emma och Marika, det är dom som har lärt upp mig.
.
Jag tävlar för ÄRK inom dressyr och hoppning. Emigrant har kapacitet till båda så i framtiden kommer vi kanske komma ut på tilloch med nån fälttävlan..(?)
.
Jag är väldigt målinriktad och ger inte upp i första taget, jag älskar utmaningar och kännslan efteråt när man har lyckats (därför har jag skaffat Emigrant på 4 år). Mitt mål här i häst-livet är att i framtiden bara kunna ta med min häst ut på tävlingsbanorna och köra hårt!
.
Jag kommer inte på något mer om mig självjust nu, ställ gärna frågor!
Så här ser jag ut föresten..

Kommentarer
Postat av: marika

Du är så snygg! Vilken bra blogg du gjort! Med fina bilder och bra text!! Heja heja! kram

2011-04-21 @ 17:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0