passet

passet ca 45 min

Idag var Emigrant lite.. Ja hur ska man säga? "Måste jag verkligen det här.." Han verkade inte riktigt ha sån lust att rida idag. Men det gick ju bra endå! Han kanske har lite träningsvärk eller nånting.
.
Jag körde mycket olika väg-övningar och drev han väldigt mycket framåt, i galoppen fick han inte riktigt fram bakbenen och han hade inte den där luftiga galoppen han brukar ha. Så då galopperade jag på han lite på 4-kantspåret.
.
Annars var han fin, det enda var väl att han inte var så sugen på att rida idag. Men som sagt så kan det vara träningsvärk eftersom att han har gått mycket på senaste tiden, eller så hade han bara inte lust! Så är det ju ibland.
.
Emigrant idag



sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0