passet och bildbom

Louise och jag red som sagt idag, det gick jätte bra för dom och Emigrant var jätte duktig. Louise gav mig några tips och sa vad jag skulle tänka på när jag red honom osv..
bilder på dom







Sen var det min tur! Det gick hur bra som helst, kunde inte gått bättre! Han har aldrig varit såhär fin och han betedde sig inte som en 4 åring direkt. Måste säga att han är den finaste ponnyn jag någonsin har ridit och vet ni vad? Han är min!





Vi hade Generals (en storhäst) sadel eftersom att sadeln jag rider Emi i blir för liten för Louise, schabraket hängde med som hörde till sadeln, visst var han fin i brunt? Ska nog köpa ett till honom :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0