imorgon och ikväll

Har nyss varit ute och sprungit! Kanske hur skönt som helst. Ska börja springa så många gånger i veckan som jag kan, jag har inte alltid tid till sånt men ibland kan jag unna mig det med!
.
Imorgon är det valborg, och då är det fullt upp för min del! Ska bland annat till Emigrant och bara fixa där, han ska få en välförtjänt vilodag. Sen ska min moster Sara fixa mig inför kvällen, sen ska lite annat fixas med och så ska jag vara med ett härligt gäng på kvällen!
.
Ska försöka blogga något inlägg varje fall men jag kommer som sagt inte hinna blogga nå mycket, antar att ni själv har fullt upp..? :)
.
Just nu sitter jag varje fall bara och tar det lugnt, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0