hoppning

Idag hoppade Louise General och Rocco, även jag fick hoppa Rocco lite grann! Det var grymt kul men samtidigt lite smått läskigt måste jag säga.. Han är så stor och maffig och han har sån kraft när han hoppar, men man kan verkligen lita på honom då han alltid hoppar, och då menar jag alltid. Det är ju både bra och lite mindre roligt om han kommer fel och hoppet bilr tre meter upp i luften. Haha
.
Här är lite bilder när Louise hoppar Rocco






Måste lägga ut dom här bilderna med! Haha, ibland vill Rocco lite för mycket och han tar världens språng och ja.. Man landar nästan aldrig igen! haha


Ni skulle ha hört Louise, "WOHOOO!"
.
Och som sagt så hoppade jag lite med!
Jag ser så liten och ynklig ut på honom.. Haha, som en nio åring typ..



Louise fick inte med när vi var i luften men vi hoppade varje fall det här hindret med! haha
.
Louise och General

Visst har vi fina hinder? hehe.. Vi ska faktiskt skaffa nya nu i veckan! :)


Kommentarer
Postat av: Liisa :)

Sv: Du börjar bra med mycket bilder i alla fall, (y)!!! :D

2011-04-24 @ 22:50:39
URL: http://islandsheestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0