bus ponnyn min!

Emigrants longerings pass

Jag började med att longera Emigrant, han var jätte duktig och förstod precis vad han skulle göra! Så då travade han runt lite och sedan galopp, då fick han busa av sig lite och han gjorde några bock hopp och små studs.. Haha det såg riktigt kul ut! Sedan lugnade han ner sig och galopperade på fint. Han lyssnade när jag sa åt honom att fatta galopp, trav, skritt osv.. Jätte duktig var han!
.
Sedan släppte jag lös honom och lät han gå hur han ville på banan, han är ju trots allt 4 år så han måste ju få busa lite med! Först skrittade  och små travde han lugnt omkring och nosade lite på staketet och sånt..
Sen började han öka traven..
Sen bar det iväg i galopp och jävlar du vad han galopperade!
haha! Jadu, kul att han fick springa ur sig lite. Han var ju något trött efteråt om man säger så.


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Härliga bilder :D

2011-04-25 @ 15:39:03
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0